Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШвець, О. Д.
dc.date.accessioned2014-03-19T07:53:33Z
dc.date.available2014-03-19T07:53:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШвець О. Д. Іноземна (англійська) мова у маркетинговій діяльності. Завдання та вправи до практичних занять для бакалаврів усіх напрямів підготовки / О.Д. Швець. – Д.: Національний гірничий університет, 2013. – 26 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3504
dc.descriptionЗатверджено до видання редакційною радою ДВНЗ «НГУ» (протокол № 2 від 02.07.2013) за поданням кафедри іноземних мов (протокол № 10 від 13.06.2013).uk_UA
dc.description.abstractМетодичні матеріали призначено для практичних занять бакалаврів усіх напрямів підготовки з навчальної дисципліни за вільним вибором студента «Іноземна (англійська) мова у маркетинговій діяльності. Мета методичних рекомендацій: удосконалення комунікативних умінь та навичок володіння іноземною (англійською) мовою при спілкуванні на теми, пов’язані з маркетинговою діяльністю та формування професійно-орієнтованої комунікативної мовленнєвої компетенції для забезпечення ефективного спілкування в професійному середовищі та оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво НГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕлектронний ресурс;CD257
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.titleІноземна (англійська) мова у маркетинговій діяльності: завдання та вправи до практичних занятьuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.identifier.udk802.0uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу