Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Гірнича електромеханіка та автоматика
  4. ГЕА, 2012 рік, №88
  5. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива
 
  • Details

Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива

Date Issued
2012
Author(s)
Зиборов, К. А. 
Твердохлеб, А. М. 
Воскобойник, С. А. 
Abstract
Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.
Subjects

система согласования ...

приводные колесные па...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

26.pdf

Size

203.5 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):2c8842a29ef19c0f9ed45bc5bad3ee85

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify