Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива
Date Issued
2012
Author(s)
Зиборов, К. А.
Твердохлеб, А. М.
Воскобойник, С. А.
Abstract
Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
26.pdf
Size
203.5 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2c8842a29ef19c0f9ed45bc5bad3ee85