Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146773
Назва: MARKETING THEORIES – THE MARKETING MIX – FROM 4 P’S TO 7 P’S
Автори: Movchan, Ya.
Karpenko, N.
Ключові слова: MARKETING THEORIES – THE MARKETING MIX – FROM 4 P’S TO 7 P’S
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146773
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MovchanYaKarpenkoN.pdf18,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.