Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2231
Назва: CRM AS A FUNCTION OF A TARGETED MARKETING
Автори: Teslyuk, O.
Pilova, K. P.
Shvets, O. D.
Ключові слова: CRM
Дата публікації: 14-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2231
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ87.pdf15,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.