Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNikolayeva, V.-
dc.date.accessioned2013-12-31T00:20:21Z-
dc.date.available2013-12-31T00:20:21Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3312-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMARKETING COMMUNICATIONSuk_UA
dc.titleTHE INFLUENCE OF MARKETING COMMUNICATIONS ON CONSUMER BUYING BEHAVIORuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE INFLUENCE OF MARKETING COMMUNICATIONS.pdf37,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.