Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPuzyreva, H.-
dc.contributor.authorKovtun, K.-
dc.contributor.authorShvets, O.-
dc.date.accessioned2014-02-10T21:03:52Z-
dc.date.available2014-02-10T21:03:52Z-
dc.date.issued2014-02-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3464-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectSITUATIONAL FACTORSuk_UA
dc.titleSITUATIONAL FACTORS THAT AFFECT PEOPLE’S BUYING BEHAVIORuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PuziryovaH.pdf10,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.