Кафедра управління на транспорті
Loading...
4 results
Filters
Settings
Now showing 1 - 4 of 4
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Вдосконалення процесу керування ризиками згідно ISO 31000:2018 та з урухуванням принципів Індустрії 5.0(НТУ "ДП", 2024) ;Чеберячко С. І. ;Луценко І. М. ;Дерюгін О. В. ;Шустов О. О.Чеберячко Л. Д.Мета. Вдосконалення процесу з керування ризиками за стандартом ISO 31000:2018 з урахуванням принципів Індустрії 5.0. Purpose. Improving the risk management process according to the ISO 31000:2018 standard, taking into account the principles of Industry 5.0. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Дослідження ринку металопродукції в Україні(НТУ «ДП», 2024) ;Шаруненко О. М.Клименко І. Ю.Становище українського внутрішнього ринку металоторгівлі можна вважати індикатором загальної економічної ситуації в Україні. Якщо ділова активність зростає – зростає попит на металопродукцію. Проте військова агресія РФ проти України внесла значні корективи у функціонування ринку металоторгівлі та попиту. В умовах війни металотрейдери швидко адаптувалися як до військової обстановки, так і до змін ринкового попиту та логістики. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Організація навантажувально-розвантажувальних робіт на підприємстві як шлях оптимізації логістичних процесів(НТУ «ДП», 2024) ;Матвєєнко І. О.Клименко І. Ю.Компаніям при здійсненні діяльності зі збуту та розподілення готової продукції необхідно вирішити низку питань, пов'язаних із постачанням, транспортуванням, вибором виду транспорту, типом транспортного засобу, а також методом організації перевезень. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Розробка процесу керування логістичними ризиками на гірничих підприємствах(НТУ "ДП", 2024) ;Гримало Б. В. ;Яворський А. В.Дерюгін О.В.Логістичні ризики присутні на усіх етапах транспортного процесу переміщення вантажів: від транспортування матеріальних ресурсів через постачальників до поставки готової продукції для споживачів. Вони є і на гірничих підприємствах, особливо в умовах повномасштабної війни в Україні. Їх виникнення у логістиці пов’язане прорахунками, помилками або використанням невірних даних в проектуванні або організації логістичних ланцюгів, ігноруванням певних ринкових умов (запізнілими поставками сировини на підприємства, неправильно розрахованим обсягом закупівель сировини, некомпетентністю менеджменту при організації замовлень тощо).