Обґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)
Date Issued
2024-06
Author(s)
Ананіч, Анна Георгіївна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає інноваційний менеджмент в управлінні брендом.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянути теоретичні основи інноваційного менеджменту та управління брендом; проаналізувати діяльність ТОВ «Лореаль Україна»; обґрунтувати ефективність рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом для ТОВ «Лореаль Україна»; визначити ефективність запропонованого проєкту для ТОВ «Лореаль Україна» та вплив на управління брендом.
Об’єктом розроблення виступає інноваційний менеджмент в управлінні брендом.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянути теоретичні основи інноваційного менеджменту та управління брендом; проаналізувати діяльність ТОВ «Лореаль Україна»; обґрунтувати ефективність рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом для ТОВ «Лореаль Україна»; визначити ефективність запропонованого проєкту для ТОВ «Лореаль Україна» та вплив на управління брендом.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Ананіч.pdf
Size
36.67 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5c60aa543bd28d8eaa19e34ba93cebd9
Loading...
Name
Титул_Ананіч.pdf
Size
170.11 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):3adb634ec65eb7279c3e449fd5ae4e00