Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг
 
  • Details

Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг

Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Гришин, Дмитро 
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг.
Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії щодо просування її бренду.
Мета кваліфікаційної роботи: розроблення напрямів удосконалення маркетингової стратегії компанії «NEURON» з метою більш ефективного просування її бренду на ринку цифрових послуг.
Положення, що захищаються: особливості діяльності вітчизняних ІТ-компаній в умовах військового стану, проблеми, які спостерігаються в їх маркетинговій діяльності, та фактори, що сприяють виникненню цих проблем; напрями удосконалення маркетингових стратегій вітчизняних ІТ-компаній в умовах обмеженого маркетингового бюджету та негативного впливу військового стану на їх діяльність.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового позиціонування бренду, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на ІТ-підприємствах України. Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в галузі ІТ. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні сучасних систем продаж, що сприяють збільшенню продаж та підвищенню ефективності діяльності вітчизняних підприємств..
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової стратегії компанії за рахунок розвитку та оптимізації сайту, підвищенню уваги до прямого зв’язку зі споживачами, присутності в соціальних медіа, участі у виставках та конференціях, партнерському маркетингу тощо.
У роботі використано такі методи досліджень: економічний аналіз, діалектичний та абстрактно-логічний методи, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Гришин.pdf

Size

1.02 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):fea8fd21704ed88f91d4b3093cf1f94d

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify