Реалізація стратегії збільшення долі ринку в умовах конкурентного середовища на прикладі підприємства ТОВ «Флагман
Date Issued
2024-07
Author(s)
Юрчишин, М.
Abstract
Метою дослідження є вивчення процесів управління сталим розвитком виробничого підприємства, розроблення його стратегії та проектів розвитку для збільшення конкурентоспроможності в умовах складного ринкового середовища.
Практична цінність отриманих результатів може сприяти формуванню ефективних стратегій поведінки на ринку розширення послуг для Європи та за кордон та створенню умов для його безпечного розвитку.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Бак_ЮрчишинМикола(2024).pdf
Size
2.84 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5718983474a5ef58a0701ccfab465eb7