Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії
Date Issued
2007-12-12
Author(s)
Миронишина, О. В.
Abstract
У статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної позиції (на основі профілю можливостей та умов інноваційного середовища) і модель інноваційного процесу, пристосована до умов фармвиробництва. In article the principles of formation of innovative potential are formulated, the complex of innovative criteria and the concept marketing-mix (in view of features of pharmacy) is developed. The estimation method of an innovative position (on the basis of opportunities profile and conditions of the innovative environment) and model of innovative process, applied in conditions of pharmmanufactures, is offered.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2007_4_p086-095.pdf
Size
292.43 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):76db4ea05f875ef82edfcbc888475627