Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДовгань, Сергей
dc.contributor.authorШинкаренко, Наталья
dc.date.accessioned2016-03-03T10:39:36Z
dc.date.available2016-03-03T10:39:36Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.citationДовгань С.М., Шинкаренко Н.В. Виртуальные выставки – новые возможности марке-тинговых коммуникаций / С.М. Довгань, Н.В. Шинкаренко// Инновации в создании и управлении бизнесом : Материалы международной научной конференции преподавате-лей, сотрудников и аспирантов: сборник статей, Москва, 15-17 октября 2015 г. – М.: РУДН, 2015. – С. 25 – 29ru_RU
dc.identifier.isbn978-5-20906751-1
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146909
dc.description.abstractThe features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; for exhibitors – the size of exhibition, for visitors – geographical and time limitations of access to the exhibition. This will allow personalized relationship with each of the visitor, transforming all the marketing activities of the company
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherРоссийский университет дружбы народовru_RU
dc.typeArticleru_RU
dcterms.titleВиртуальные выставки – новые возможности маркетинговых коммуникаций


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу