Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛазаренко, Д. О.
dc.date.accessioned2017-01-28T07:43:32Z
dc.date.available2017-01-28T07:43:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛазаренко Д. О. Напрямки і механізми формування інформаційного продукту для управління підприємством/ Лазаренко Д. О. // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - С. 103-105.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148275
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінформаційний продуктru_RU
dc.subjectинформационный продуктru_RU
dc.subjectпотенциал предприятияru_RU
dc.subjectпотенціал підприємстваru_RU
dc.titleНапрямки і механізми формування інформаційного продукту для управління підприємствомru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу