Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХарченко, М. О.
dc.date.accessioned2017-02-27T13:49:17Z
dc.date.available2017-02-27T13:49:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148529
dc.description.abstractВ умовах нестабільної економіки питання про економію коштів дуже гостро постає перед державою та стосується всіх ланок бюджету. Скорочення витрат відбувається у кожній сфері економіки держави, яка фінансується за рахунок державних коштів. Виключенням не стала і соціальна, де, серед інших, постала задача щодо оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти. В даній статті розглянута оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти на основі інтегрованого соціально-економічного підходу реалізованого методом генетичних алгоритмів. Суть даного підходу полягає в урахуванні як економічних, так і соціальних показників функціонування закладів загальної середньої освіти, що дозволяє комплексно підійти до прийняття рішення щодо оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти. В даній статі обґрунтовано вибір саме методу генетичних алгоритмів для вирішення задачі оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти згідно інтегрованого соціально-економічного підходу CSOVA.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПДАБАru_RU
dc.subjectзаклад загальної середньої освіти, інтегрований соціально-економічний підхід, метод генетичних алгоритмів, оптимізаціяru_RU
dc.titleОптимізація мережі закладів загальної середньої освіти згідно соціально-економічного підходу csova методом генетичних алгоритмівru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk332.14ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу