Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАржаєв, Г. О.
dc.contributor.authorВасиленко, А. В.
dc.contributor.authorБалака, М. М.
dc.date.accessioned2017-09-27T10:32:36Z
dc.date.available2017-09-27T10:32:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationАржаєв Г. О. Регресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режимі / Г. О. Аржаєв, А. В. Василенко, М. М. Балака // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 148-156.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150237
dc.description.abstractРозроблено багатофакторну регресійну модель, що встановлює взаємозв’язок між величиною мінімальної питомої витрати палива колісного рушія в тяговому режимі і основними параметрами великогабаритних шин при прямолінійному русі.ru_RU
dc.description.abstractThe multifactor regression model is developed. It establishes interrelation between the value of the minimal specific fuel consumption wheel propeller in traction mode and the main parameters of large-size tyres in rectilinear motion.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвеликогабаритна пневматична шинаru_RU
dc.subjectколісний рушійru_RU
dc.subjectмінімальна питома витрата паливаru_RU
dc.subjectрегресійна модельru_RU
dc.subjectматрицяru_RU
dc.subjectкритерій Фішераru_RU
dc.subjectlarge-size pneumatic tyreru_RU
dc.subjectwheel propellerru_RU
dc.subjectminimal specific fuel consumptionru_RU
dc.subjectregression modelru_RU
dc.subjectmatrixru_RU
dc.subjectFisher's testru_RU
dc.titleРегресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режиміru_RU
dc.title.alternativeRegression model of fuel efficiency estimate of rubber-tyred driver in traction moderu_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk629.3.032ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу