Показати скорочений опис матеріалу
Гуманітарні знання як передумова формування змісту безпеки життєдіяльності та культури здоров’я
dc.contributor.author | Чугуй, Л. В. | |
dc.contributor.author | Вишар, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-13T09:21:05Z | |
dc.date.available | 2017-10-13T09:21:05Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Чугуй Л. В. Гуманітарні знання як передумова формування змісту безпеки життєдіяльності та культури здоров’я / Л. В. Чугуй, Є. В. Вишар // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 14-16. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150429 | |
dc.description.abstract | Проблема гуманізації навчання і виховання на сьогодні є найбільш актуальною, адже вона відображає основні тенденції розвитку сучасної освіти. Її визначальними рисами є «поворот» до особистості, її прагнень, потреб, цінностей та запитів. Завдання розвитку гармонійно розвиненої та духовно багатої особистості в навчальному процесі покликані виконувати гуманітарні дисципліни (психологія, філософія, соціологія, правознавство та ін.). | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | гуманітарні знання | ru_RU |
dc.subject | гуманитарные знания | ru_RU |
dc.subject | формування змісту | ru_RU |
dc.subject | формирование содержания | ru_RU |
dc.subject | безпека життєдіяльності | ru_RU |
dc.subject | безопасность жизнидеятельности | ru_RU |
dc.subject | культура здоровья | ru_RU |
dc.subject | культура здоров’я | ru_RU |
dc.title | Гуманітарні знання як передумова формування змісту безпеки життєдіяльності та культури здоров’я | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |