Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧугуй, Л. В.
dc.contributor.authorВишар, Є. В.
dc.date.accessioned2017-10-13T09:21:05Z
dc.date.available2017-10-13T09:21:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЧугуй Л. В. Гуманітарні знання як передумова формування змісту безпеки життєдіяльності та культури здоров’я / Л. В. Чугуй, Є. В. Вишар // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 14-16.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150429
dc.description.abstractПроблема гуманізації навчання і виховання на сьогодні є найбільш актуальною, адже вона відображає основні тенденції розвитку сучасної освіти. Її визначальними рисами є «поворот» до особистості, її прагнень, потреб, цінностей та запитів. Завдання розвитку гармонійно розвиненої та духовно багатої особистості в навчальному процесі покликані виконувати гуманітарні дисципліни (психологія, філософія, соціологія, правознавство та ін.).ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectгуманітарні знанняru_RU
dc.subjectгуманитарные знанияru_RU
dc.subjectформування змістуru_RU
dc.subjectформирование содержанияru_RU
dc.subjectбезпека життєдіяльностіru_RU
dc.subjectбезопасность жизнидеятельностиru_RU
dc.subjectкультура здоровьяru_RU
dc.subjectкультура здоров’яru_RU
dc.titleГуманітарні знання як передумова формування змісту безпеки життєдіяльності та культури здоров’яru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу