Розвиток комплексу математичних моделей та методик моделювання гідрооб'ємно-механічних трансмісій
Abstract
Розглянуто питання комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала
гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб ' ємній передачі, були отримані шляхом вирішення складеної в роботі системи алгебраїчних рівнянь. Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного
дизелевоза.