Математична модель процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою "диференціал на вході"
Короткий опис(реферат)
Робота присвячена проблемі комплексного дослідження процесу гальмування шахтних дизелевозів з гідрооб'ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою "диференціал на вході". Складена математична модель процесу гальмування шахтного дизелевозу з гідрооб'ємно-механічною трансмісією, яка відрізняється від існуючих урахуванням законів зміни па-раметрів регулювання гідрооб'ємної передачі та способів реалізації гальмування, дозволяє дослідити зміну кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії в різних умовах експлуатації дизелевозів. Работа посвящена проблеме комплексного исследования процесса торможения шахт-ных дизелевозов с гидрообъемно-механической трансмиссией, работающей по схеме "диф-ференциал на входе". Составленная математическая модель процесса торможения шахт-ного дизелевоза с гидрообъемно-механической трансмиссией отличается от существующих учетом законов изменения параметров регулирования гидрообъемной передачи и способов реализации торможения. Она позволяет исследовать изменение кинематических, силовых и энергетических параметров гидрообъемно-механической трансмиссии в различных условиях эксплуатации дизелевозов. The paper is devoted to the problem of complex research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission operating according to "input differential" scheme. Drafted mathematical model the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostat-ic mechanical transmission differs from the existing by the taking into account the laws of changes the regulation parameters of hydrostatic drive and ways to implement the braking. It allows to explore the changes in in power, kinematic and energy parameters of the hydrostatic mechanical transmis-sion in various operating conditions the diesel locomotives.