Перегляд Кафедра іноземних мов по назві
Зараз показуються 52-65 з 65
-
Лингвострановедческий аспект в преподавании иностранного языка
(ГВУЗ «НГУ»,, 2013) -
Лінгвістичні основи навчального діалогу
(2012)У статті окреслено лінгвістичні особливості діалогічного мовлення, досліджено композиційну побудову мови в навчальному діалозі та його складові компоненти, розглянуто підходи до класифікації навчальних діалогів, проведено ... -
Навчання реферування та анотування технічних текстів
(ДВНЗ «НГУ», 2013) -
Об эффективных методах совершенствования языковой подготовки студентов технических вузов
(Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України, НГУ, 2010) -
Оценка уровня профессиональной компетентности преподавателя иностранного языка в контексте интегративного подхода
(Матеріали Міжнародній науковій конференції 26-27 квітня 2012 рік. Частина ІІ «Міждисплінарність як методологія гуманітарних наук:мова,освіта,культура». – Умань, 2012-04-26) -
Питання мовленнєвої компетентності в науковій літературі
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Аналіз різних позицій на визначення поняття «мовленнєва компетентність» у науковій літературі з педагогіки, лінгвістики, дидактики та психології. -
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
(2012)У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, ... -
Специфика тестовых заданий множественного выбора
(VIІI Международной научно-практической конференции «Наука и образование – 2012/2013». - Publishing House “Education and Science” s.r.o. (Чехия, Прага), 2013-01) -
Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Розгляд та аналіз структури професійно зорієнтованої іншомовної мовленнєвої компетентності у порівнянні зі структурою загальної мовленнєвої компетентності, враховуючи особливості їх компонентів. -
Технологія моделювання комунікативних ситуацій як компонент формування соціолінгвістичних навичок у студентів технічних спеціальностей при навчанні науково-технічному перекладу
(Національний гірничий університет, кафедра перекладу, 2013) -
Іншомовна підготовка майбутніх фахівців нового тисячоліття: тенденції, інновації та перспективи
(ДВНЗ "НГУ", 2013)В статті розглядаються сучасні тенденції та інноваційні підходи до викладання іноземних мов в немовних ВНЗ України, зокрема до розробки курсів іноземної мови для професійного спілкування. Описується досвід розробки та ...