Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
dc.contributor.author | Лапіна, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-25T19:37:59Z | |
dc.date.available | 2018-03-25T19:37:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Лапіна В. О. Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов / В. О. Лапіна // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг : КДПУ, 2012. – Вип. 34. - С. 447–453. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151790 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, у тому числі і в розвитку їхньої професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності у процесі вивчення іноземних мов. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | навчальний діалог, навчальна діяльність, психологічні характеристики, особливості, чинники, діалогічна ситуація, мовленнєва компетентність, педагогіка співпраці, рефлексія | ru_RU |
dc.title | Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | УДК 81'243:378.147 | ru_RU |