Формування варіанта раціонального розташування АГНКС в містах
Date Issued
2017
Author(s)
Кузнецов, О. П.
Abstract
Розглянуто питання підвищення ефективності функціонування транспортних
систем великих міст за рахунок переведення автомобілів для роботи на метані. На
підставі аналізу практичних рішень і теоретичних досліджень даної проблеми визна-
чено напрями дослідження і запропоновано критерій ефективності функціонування
транспортної системи, що включає екологічну, паливну й комерційну складові. Роз-
роблено динамічну математичну модель вибору шляху прямування транспортних за-
собів і запропоновано алгоритм моделювання розподілу транспортних засобів відпо-
відно до вулично-дорожної мережі міста, достатньої для практичних потреб точності.
Визначено раціональні параметри мережі АГНСК. Зроблено оцінку ефективності
функціонування транспортної системи міста й економічної ефективності АГНСК на
прикладі м. Дніпро.
систем великих міст за рахунок переведення автомобілів для роботи на метані. На
підставі аналізу практичних рішень і теоретичних досліджень даної проблеми визна-
чено напрями дослідження і запропоновано критерій ефективності функціонування
транспортної системи, що включає екологічну, паливну й комерційну складові. Роз-
роблено динамічну математичну модель вибору шляху прямування транспортних за-
собів і запропоновано алгоритм моделювання розподілу транспортних засобів відпо-
відно до вулично-дорожної мережі міста, достатньої для практичних потреб точності.
Визначено раціональні параметри мережі АГНСК. Зроблено оцінку ефективності
функціонування транспортної системи міста й економічної ефективності АГНСК на
прикладі м. Дніпро.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
CD1059.pdf
Size
2.15 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b4c34d021a642eb885c66bd9d2ee7a4e