Показати скорочений опис матеріалу
Проблеми оцінювання якості викладацького складу університету в світлі європейських стандартів забезпечення якості освіти (на прикладі ону імені І.І. Мечникова
dc.contributor.author | Аннєнкова, І. П. | |
dc.contributor.author | Хмарський, В. М. | |
dc.contributor.author | Ус, C. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T11:39:40Z | |
dc.date.available | 2018-12-19T11:39:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Аннєнкова І. П. Проблеми оцінювання якості викладацького складу університету в світлі європейських стандартів забезпечення якості освіти (на прикладі ону імені І. І. Мечникова / І.П. Аннєнкова, В.М. Хмарський, С. А. Ус //Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г.Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – С.28 – 30 | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-966-350-692-0 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153579 | |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції у розвитку української системи вищої освіти спрямовані на включення її в європейський освітній простір й приведення у відповідність до стандартів ESG [3,6]. При цьому однією із найважливіших складових навчального процесу є оцінювання навчальних досягнень студентів. Воно є системоутворюючим компонентом управління якістю навчання і полягає у встановленні ступеня відповідності нормам якості між метою та результатом навчання. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка” | ru_RU |
dc.title | Проблеми оцінювання якості викладацького складу університету в світлі європейських стандартів забезпечення якості освіти (на прикладі ону імені І.І. Мечникова | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378:004.384 | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) [44]
Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації.