Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГригорук, П. М.
dc.contributor.authorГригорук, С. С.
dc.date.accessioned2019-03-01T08:56:13Z
dc.date.available2019-03-01T08:56:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГригорук П. М. Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні / П. М. Григорук, С. С. Григорук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C.13-17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814
dc.description.abstractРозроблено методику для визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти (ВЗЯО) на інституційному рівні, яка включає систему показників 13 та індикаторів у відповідності до стандартів ESG-2015 методи кількісного вимірювання та переведення отриманих числових оцінок у якісні.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectдихотомічна шкалаru_RU
dc.subjectзабезпечення якості рівня освітиru_RU
dc.subjectіндикатор оцінкиru_RU
dc.subjectиндикатор оценкиru_RU
dc.titleПідхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівніru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk351.851(477)+378(477)ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу