Показати скорочений опис матеріалу
Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні
dc.contributor.author | Григорук, П. М. | |
dc.contributor.author | Григорук, С. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T08:56:13Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T08:56:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Григорук П. М. Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні / П. М. Григорук, С. С. Григорук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C.13-17. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814 | |
dc.description.abstract | Розроблено методику для визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти (ВЗЯО) на інституційному рівні, яка включає систему показників 13 та індикаторів у відповідності до стандартів ESG-2015 методи кількісного вимірювання та переведення отриманих числових оцінок у якісні. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | дихотомічна шкала | ru_RU |
dc.subject | забезпечення якості рівня освіти | ru_RU |
dc.subject | індикатор оцінки | ru_RU |
dc.subject | индикатор оценки | ru_RU |
dc.title | Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 351.851(477)+378(477) | ru_RU |