Показати скорочений опис матеріалу
Теорія і практика забезпечення якості вищої освіти в умовах реформування освітньої системи України
dc.contributor.author | Федірчик, Т. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T11:50:50Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T11:50:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Федірчик Т. Д. Теорія і практика забезпечення якості вищої освіти в умовах реформування освітньої системи УКраїни / Т. Д. Федірчик // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C. 33-36. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153821 | |
dc.description.abstract | Реформування української системи вищої освіти базується на пріоритеті забезпечення якісного надання освітніх послуг, що сприятиме формуванню продуктивних, конкурентоспроможних фахівців, які стануть запорукою подальшого розвитку суспільства. Це зумовлено тим, що відбувається усвідомлення залежності стану розвитку країни та її економічної конкурентоспроможності від якості людських ресурсів, а також, – залежності конкурентоспроможності випускників від якості освітніх послуг. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | реформирование образования | ru_RU |
dc.subject | реформування освіти | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | качество образования | ru_RU |
dc.title | Теорія і практика забезпечення якості вищої освіти в умовах реформування освітньої системи України | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 351.851(477)+378(477) | ru_RU |