• Роль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфери 

      Макаров, І. О.; Діденко, А. В. (НТУ ДП, 2024)
      Соціальні мережі стали невід’ємною складовою у веденні бізнесу, оскільки щодня мільйони людей заходять у соціальні мережі, де щохвилини користувачі бачать продукти, які компанії хочуть рекламувати. Компанії ...
    • Соціальні мережі у вивченні німецької мови 

      Хуртак, І. В.; Дід, О. В.; Готто, П. С. (НТУ ДП, 2023)
      Порівняно нещодавно з’явився комунікативний метод вивчення мови, у якому головною метою є моделювання життєвого, реального спілкування. Інструментами цього методу стали соціальні мережі. Зважаючи на те, що люди проводять ...