Показати скорочений опис матеріалу
Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу
dc.contributor.author | Логвіненко, В. Г. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-10T11:32:42Z | |
dc.date.available | 2020-09-10T11:32:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Логвіненко В. Г. Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу / В. Г. Логвіненко// Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 562-570. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156073 | |
dc.description.abstract | У статті розглядується питання застосування технології апостеріорного оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Результати апостеріорного оцінювання надають важливу інформацію про ефективність викладання викладачеві та навчальному закладу. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос использования технологии апостериорного оценивания учебно-познавательной деятельности студентов. Результаты апостериорного оценивания предоставляют важную информацию об эффективности преподавания преподавателю и учебному заведению. | ru_RU |
dc.description.abstract | The question about the development and application of technology posterior estimation of teaching and educational activity of the students, is considered at the article. Posteriori estimation results provide important information about the performance of teaching and teacher education institutions. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НГУ | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | апостеріорне оцінювання | ru_RU |
dc.subject | навчально-пізнавальний процес | ru_RU |
dc.subject | технологія апостеріорного оцінювання | ru_RU |
dc.subject | показники оцінювання | ru_RU |
dc.subject | качество образования | ru_RU |
dc.subject | апостериорное оценивание | ru_RU |
dc.subject | учебно-познавательный процесс | ru_RU |
dc.subject | технология апостериорного оценивания | ru_RU |
dc.subject | показатели оценивания | ru_RU |
dc.subject | quality of education | ru_RU |
dc.subject | a posteriori evaluation | ru_RU |
dc.subject | teaching and learning process | ru_RU |
dc.subject | the technology of a posteriori estimation | ru_RU |
dc.title | Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу | ru_RU |
dc.title.alternative | Posteriori estimation of teaching and learning process | ru_RU |
dc.title.alternative | Апостериорное оценивание организации учебно-познавательного процесса | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378.147.31 | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Citep 2014 [91]