Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВернер, І. В.
dc.contributor.authorТвердохліб, О. М.
dc.contributor.authorДитюк, В. Е.
dc.date.accessioned2020-11-05T08:06:12Z
dc.date.available2020-11-05T08:06:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationВернер І. В. Аналіз систем візуалізації сцен в autodesk 3D Max / І. В. Вернер, О. М. Твердохліб, В. Е. Дитюк // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 188-196.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156616
dc.description.abstractУ роботі розглядаються можливості систем візуалізації щодо отримання фотореалістичного зображення сцени у 3Ds Max. Робиться наголос на вбудованих системах рендерінгу та простоті і зрозумілості роботи з системою для студентів.ru_RU
dc.description.abstractThis article considers review the possibilities of rendering systems for obtaining a photorealistic image of a scene in 3Ds Max. Emphasis is placed on build‐in rendering systems and the ease and clarity of working with the system for students.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НТУ "Дніпровська політехніка"ru_RU
dc.subject3Ds Maxru_RU
dc.subjectAutodeskru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectrendererru_RU
dc.subjectвізуалізаторru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectrenderingru_RU
dc.titleАналіз систем візуалізації сцен в autodesk 3D Maxru_RU
dc.title.alternativeAnalysis of renderer systems in autodesk 3D Maxru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk004.92; 711ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу