Перегляд Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2 по темі "конкурентоспроможність підприємства"
Зараз показуються 1-4 з 4
-
Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
(НГУ, 2012)Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку. -
Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
(НГУ, 2012)У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації ... -
Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
(НГУ, 2012)Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову ... -
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
(НГУ, 2012)Конкурентоспроможність підприємства означає його здатність до ефективної господарської діяльності та забезпечення прибутковості за умов конкурентного ринку. Інакше кажучи, конкурентоспроможність підприємства ...