Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2: Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 80
-
Міжнародні економічні стратегії підприемств україни в умовах глобалізації
(НГУ, 2012)Розглядаючи такий напрямок економіки як розроблення економічної стратегії підприємства в мовах глобалізації ми не можемо не звернутися до історії виникнення такого поняття. Стратегія яка дуже ... -
Вимоги до модулю системи підтримки прийняття рішень оновлення основних засобів гірничотранспортного комплексу
(НГУ, 2012)Кошти, направлені на оновлення основних фондів підприємства представляють з себе реальні інвестиції, що створюють капітал. В рамках проектного аналізу оновлення основних засобів передбачено економічний ... -
Принципи сегментування споживачів інноваційного товару
(НГУ, 2012)Маркетингова діяльність підприємства базується відповідно до потреб споживачів. Вимірювання споживчих переваг та факторів, які впливають на них, має вирішальне значення для підприємства при створенні ... -
Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інновацій
(НГУ, 2012)В умовах ринкової економіки такий невід'ємний критерій інновації як практичне втілення нової ідеї, виявляється тісно пов'язаним з критерієм її комерційної реалізації за допомогою появи на ринку ... -
Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
(НГУ, 2012)Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову ... -
Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації
(НГУ, 2012)Результати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні ... -
Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
(НГУ, 2012)У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації ... -
Особливості управління ризиками збутової діяльності підприємства
(НГУ, 2012)В умовах ринкової економіки взаємовідносини з конкурентами, постачальниками, посередниками, а також споживачами пов'язані з невизначеністю та ризиком, а низький рівень адаптації промислових підприємств ... -
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
(НГУ, 2012)Конкурентоспроможність підприємства означає його здатність до ефективної господарської діяльності та забезпечення прибутковості за умов конкурентного ринку. Інакше кажучи, конкурентоспроможність підприємства ... -
Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
(НГУ, 2012)Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку. -
Управление эмоциональным опытом клиента
(НГУ, 2012)На сегодняшний день управление взаимоотношениями с клиентами (CRM), становится приоритетным вопросом многих корпораций. Крупные и мелкие компании, работающие в самых разных областях, рассматривают CRM ... -
Мерчандайзинг прав інтелектуальної власності напередодні євро 2012
(НГУ, 2012)У час бурхливого розвитку інформаційних технологій інтелектуальна власність перетворюється на один з найліквідніших товарів. Продаж прав інтелектуальної власності стає все більш прибутковою справою ... -
Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону
(НГУ, 2012)Інновації повинні стати важливим чинником розвитку промисловості та досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання ... -
Инновационность рынка труда маркетологов
(НГУ, 2012)Достаточно полно рабочую силу, в т. ч. и маркетолога, можно представить как овеществленную социально-демографически, гендерно и профессионально-квалификационно окрашенную потенциальную способность ... -
Особливості процесу дифузії інновацій на промисловому підприємстві у сучасному економічному середовищі
(НГУ, 2012)Сьогодні в сучасному економічному середовищі відбувається активне створення нових організаційних форм маркетингу, що відбивають зміни у відносинах промислових підприємств із зовнішнім середовищем. Це ... -
Аналіз теоретичних та практичних аспектів впровадження сучасних методів інвестиційного менеджменту на гірничопромислових підприємствах України
(НГУ, 2012)Встановлено, що у вугільній галузі тривають трансформаційні процеси, які супроводжуються частими змінами статусу центрального органу управління та перерозподілом власності. Висока плинність керівних кадрів, ... -
Особливості інноваційного менеджменту в науково-дослідних інститутах
(НГУ, 2012)Перехід до інноваційного шляху економічного розвитку вимагає змін в управлінні як економічними системами в цілому, так і її окремими структурами. Характерною особливістю економіки України зараз є незначна ... -
Использование инновационного потенциала сотрудников организации
(НГУ, 2012)Современный мир характеризуется высокими темпами развития и постоянными изменениями. Для организации, действующей в условиях динамичной внешней среды, инновационное развитие является залогом высокой ... -
Моделі процесу прийняття інноваційних рішень
(НГУ, 2012)Однією з важливих напрямів розвитку інноваційного менеджменту є дослідження моделі процесу обґрунтування та прийняття менеджером інноваційних рішень. -
Корпоративне управління диверсифіцірованною вертикально інтегрованою компанією
(НГУ, 2012)Промисловий видобуток та використання газу метану на Україні як енергетичного ресурсу, нерозривно пов’язано з видобутком кам’яного вугілля на шахтах, для яких він є основною товарною продукцією. Таким ...