Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКасян, Сергій
dc.contributor.authorАртюхова, Надія
dc.date.accessioned2021-09-09T19:25:55Z
dc.date.available2021-09-09T19:25:55Z
dc.date.issued2021-01-24
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158765
dc.description.abstractМістить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до виконання кейсових завдань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Визначено теоретикометодичні засади маркетингового ціноутворення у цифровому середовищі. Висвітлено методи ціноутворення, що застосовуються на послуги кав’ярні-пекарні «Франс.уа». Описано маркетингове ціноутворення на продукцію ПрАТ з ІІ «Дніпропетровський олійноекстракційний завод», на продукцію корпорації ROSHEN, в лінії магазинів EVA. Окреслено кейсові завдання, що відображають маркетингові цінові цифрові стратегії компаній на ринку роздрібної торгівлі. Проаналізовано маркетингове ціноутворення на продукцію компаній Toyota і Samsung Electronics. Наведено методичні вказівки з дотримання академічної доброчесності. У підсумку, проаналізовано критерії оцінки кейсових завдань. Викладені методичні матеріали надають змогу студентам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти змістовно, структуровано та логічно, на високому рівні підготувати відповіді на кейсові завдання. Для здобувачів НТУ «Дніпровська політехніка» першого бакалаврського рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «ДП», Центр маркетингових технологійuk_UA
dc.titleЗБІРКА ЦИФРОВИХ КЕЙСОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ» ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу