Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКасян, Сергій
dc.contributor.authorПілова, Катерина
dc.contributor.authorШинкаренко, Наталія
dc.date.accessioned2021-09-09T19:28:47Z
dc.date.available2021-09-09T19:28:47Z
dc.date.issued2019-12-19
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158766
dc.description.abstractМістить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у сфері маркетингу. Окреслено мету та завдання, вихідні дані для виконання кваліфікаційної роботи, вибір напрямку дослідження і теми роботи. Висвітлено змістові складові виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у сфері маркетингу, а саме: структуру, зміст, загальні вимоги до тексту кваліфікаційних робіт. Описано організацію виконання, рецензування, захисту та оформлення кваліфікаційної роботи. Наведено методичні вказівки з дотримання академічної доброчесності і запобігання академічному плагіату. У підсумку, проаналізовано критерії оцінки кваліфікаційної роботи бакалавра, що відповідають студентоцентрованому підходу до атестації. Викладені методичні вказівки надають змогу студентам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти змістовно, структуровано та логічно, на високому рівні підготувати кваліфікаційну роботу. Для студентів НТУ «Дніпровська політехніка» першого бакалаврського рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетингuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «ДП», Центр маркетингових технологійuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.identifier.udk339.138:658.8uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу