Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІлясова, Ю. В.
dc.contributor.authorГордієнко, І. А.
dc.date.accessioned2021-11-08T11:41:41Z
dc.date.available2021-11-08T11:41:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationІлясова Ю. В. Міжнародні економічні стратегії підприемств України в умовах глобалізації / Ілясова Ю. В., Гордієнко І. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 60-61uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159338
dc.description.abstractРозглядаючи такий напрямок економіки як розроблення економічної стратегії підприємства в мовах глобалізації ми не можемо не звернутися до історії виникнення такого поняття. Стратегія яка дуже ефективно функціонувала на внутрішньому ринку, не приносила очікуваного результату на зовнішньому ринку. Американські вчені почали вивчати це питання і дійшли висновку, що кожна країна має свою соціально-культурну поведінку та різні традиції. Професором Гарвардської школи бізнесу Джеймсом Хаглером у 1957 р. було запропоновано сконцентрувати зусилля дослідників на вивченні особливостей економіки різних країн.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectміжнародні економічні стратегіїuk_UA
dc.subjectмеждународные экономические стратегииuk_UA
dc.subjectстратегії підприемств Україниuk_UA
dc.subjectстратегии предприятий Украиныuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectглобализацияuk_UA
dc.titleМіжнародні економічні стратегії підприемств україни в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу