Показати скорочений опис матеріалу
Особливості навчання студентів іноземній мові на основі провідного каналу сприйняття
dc.contributor.author | Свіжевська, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T09:03:25Z | |
dc.date.available | 2021-11-17T09:03:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Свіжевська С. А. Особливості навчання студентів іноземній мові на основі провідного каналу сприйняття / Свіжевська С. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 101-103 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159410 | |
dc.description.abstract | Один з аспектів індивідуально-диференційованого підходу до навчального процесу заснований на відмінностях сенсорних репрезентативних систем людини. репрезентація - це кодування і накопичення сенсорної інформації в мозку, а канали, по яких людина отримує, зберігає і кодує інформацію в своєму мозку, відомі у літературних джерелах як репрезентативні системи (далі РС). За способом подання розрізняють візуальну, аудіальну і кінестетичну РС. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | сенсорна інформація | uk_UA |
dc.subject | сенсорная информация | uk_UA |
dc.subject | репрезентативна система | uk_UA |
dc.subject | репрезентативная система | uk_UA |
dc.subject | методика навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | методика обучения иностранным языкам | uk_UA |
dc.subject | провідний канал сприйняття | uk_UA |
dc.subject | ведущий канал восприятия | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання студентів іноземній мові на основі провідного каналу сприйняття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 330.341.1 | uk_UA |