Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorShvets, O. D.
dc.date.accessioned2021-11-17T11:01:17Z
dc.date.available2021-11-17T11:01:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationShvets O. D. Сoping with the problems of mixed ability classes / O. D. Shvets // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 104-105uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159420
dc.description.abstractA wide range of language proficiency levels in the class is universal today which makes it difficult to meet the learning needs of all the individual students. Students have different skill levels, they learn at different speeds, and their motivation to learn varies. Mixed ability classes are really challenging. Teachers need to find such strategies which will be helpful for all types of learners of the classroom, develop new ideas, and bring variety in the class to cope with such problems. Using different teaching aids in the classroom helps to motivate all the learners. Applying learner centered methods inside the classroom can be the easiest way to deal with stronger as well as weaker students.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.titleСoping with the problems of mixed ability classesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу