Показати скорочений опис матеріалу
Tasks as a way of effective language teaching in heterogeneous classes
dc.contributor.author | Shvets, O. D. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T11:17:18Z | |
dc.date.available | 2021-11-17T11:17:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Shvets O. D. Tasks as a way of effective language teaching in heterogeneous classes / O. D. Shvets // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 108-110 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159425 | |
dc.description.abstract | All students who study English for Specific Purposes (ESP) at tertiary level are different in terms of their levels of language proficiency, intelligence and abilities. Being in the same language group, this poses some challenges to both students and teachers. The most effective way to cope with this problem is to introduce clearly structured and scaffolded tasks. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.title | Tasks as a way of effective language teaching in heterogeneous classes | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 330.341.1 | uk_UA |