Показати скорочений опис матеріалу
Порівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілів
dc.contributor.author | Воронін, О. В. | |
dc.contributor.author | Олішевська, В. Є. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T11:52:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T11:52:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Воронін О. В. Порівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілів / О. В. Воронін, В. Є. Олішевська // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро. -2021.- С. 5 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159742 | |
dc.description.abstract | При експлуатації сучасний автомобіль за рік поглинає в середньому близько 1…2 т кисню і виділяє 600…800 кг вуглекислого газу, 40 кг оксидів азоту та 200…230 кг незгорілих вуглеводнів [1]. А оскільки число автомобілів, зареєстрованих в масштабах всього світу, перевищило мільярд вже у 2010 році, то зрозуміло, що розвиток автомобільного транспорту потребує врахування екологічного фактору. Європейська Комісія розробила пакет пропозицій в рамках European Green Deal, основною метою якого є зведення викидів до нуля до 2050 року. Досягнення цієї мети можливо шляхом декарбонізації транспорту. І достатньо перспективним екологічним транспортом можуть бути електромобілі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування автомобіля | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | двигун внутрішнього згоряння | uk_UA |
dc.subject | електромобіль | uk_UA |
dc.title | Порівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 339.137:629.33.36:330.341.1 | uk_UA |