Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВоронін, О. В.
dc.contributor.authorОлішевська, В. Є.
dc.date.accessioned2021-12-15T11:52:24Z
dc.date.available2021-12-15T11:52:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВоронін О. В. Порівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілів / О. В. Воронін, В. Є. Олішевська // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро. -2021.- С. 5uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159742
dc.description.abstractПри експлуатації сучасний автомобіль за рік поглинає в середньому близько 1…2 т кисню і виділяє 600…800 кг вуглекислого газу, 40 кг оксидів азоту та 200…230 кг незгорілих вуглеводнів [1]. А оскільки число автомобілів, зареєстрованих в масштабах всього світу, перевищило мільярд вже у 2010 році, то зрозуміло, що розвиток автомобільного транспорту потребує врахування екологічного фактору. Європейська Комісія розробила пакет пропозицій в рамках European Green Deal, основною метою якого є зведення викидів до нуля до 2050 року. Досягнення цієї мети можливо шляхом декарбонізації транспорту. І достатньо перспективним екологічним транспортом можуть бути електромобілі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговування автомобіляuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectдвигун внутрішнього згорянняuk_UA
dc.subjectелектромобільuk_UA
dc.titleПорівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.137:629.33.36:330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу