Перегляд Тиждень студентської науки по темі "маркетинг"
Зараз показуються 1-4 з 4
-
Проблеми та перспективи управління роздрібною торгівлею в сучасних умовах
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Управління роздрібною торгівлею є одним із важливих аспектів сучасної економіки, оскільки вона є ключовою галуззю, яка задовольняє потреби споживачів у різних товарах та послугах. Більшість юридичних ... -
Соціальні мережі як засіб просування бізнесу
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Зі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає. Саме тому маркетинг, як один із засобів просування ... -
Удосконалення планування підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Планування є одною з основних функцій управління підприємством, яка дозволяє бути готовим до майбутнього, передбачити можливість виникнення ризиків та своєчасно вжити відповідні заходи для вирішення проблем. ... -
Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
(НТУ ДП, 2022)Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів ...