Перегляд Тиждень студентської науки по темі "управління підприємством"
Зараз показуються 1-7 з 7
-
Нематеріальні активи підприємств
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)У сучасних умовах господарювання підприємства все більше вдаються до використання довгострокових ресурсів, зокрема, нематеріальних активів. Вони стають все більш важливим елементом оцінки вартості ... -
Роль управління персоналом у малому бізнесі
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)На сьогодні малий бізнес в Україні та світі складає значний відсоток від усіх підприємств, попри велику кількість такого розміру бізнесу, ефективність саме малого бізнесу в Україні — суперечливе питання, яке ... -
Сутність управління збутовою логістикою підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Організація збуту в системі підприємства і його управління виконує вельми важливу роль в тому значенні, що здійснює зворотний зв'язок виробництва з ринком, є джерелом інформації про попит і потреби споживачів. -
Теоретичні основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства ... -
Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та ... -
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або ... -
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. ...