• Теоретичні основи управління збутовою логістикою підприємства в умовах сьогодення 

      Сидоренко, М. О.; Папіж, Ю. С. (НТУ ДП, 2022)
      Зміст комерційної діяльності підприємства по збуту визначається сукупним змістом всіх взаємозв'язаних послідовних і цілеспрямованих функціональних дій по розподілу, доведенню і реалізації товару покупцям. Основною функцією ...
    • Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції 

      Панібог, Д. Ю.; Богач, К. С. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність продукції – це наявність у продукції таких переваг, які для споживача в момент вибору мають більшу цінність, ніж у аналогічної продукції інших виробників. Тобто, це максимальна задоволеність потреб ...
    • Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства 

      Шуляк, Б. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність будь-якого підприємства – завжди один з найважливіших факторів його перебування на ринку; він характеризує можливість підприємства підлаштовуватися під ринок, його умови, зайняти на ньому провідне ...
    • Управління витратами як фактор підвищення рентабельності роботи підприємства 

      Галко, Д. О.; Штефан, Н. М. (НТУ ДП, 2022)
      Управління витратами є важливою частиною управління підприємством та може підвищити конкурентоспроможність підприємств та підвищити стійкість їх розвитку. Ефективність управління витратами вимірюється величиною прибутку ...
    • Управління прибутком як умова ефективного розвитку підприемства 

      Кравцова, Г. І.; Букреєва, Д. С. (НТУ ДП, 2022)
      Сучасний розвиток конкурентного середовища на ринку, постійні економічні кризи, що традиційно присутні в житті суб’єктів господарювання, потребують від них ефективного механізму формування та розподілу прибутку на підприємстві. ...
    • Управління підприємством в умовах кризи 

      Клодчик, О. О.; Іванова, М. І. (НТУ ДП, 2022)
      У сучасних умовах невизначеності та мінливості ринкового середовища, підвищення складності та різноманітності зв'язків промислових підприємств із зовнішнім ринком, появи значної кількості різносторонньої інформації, ...
    • Фактори конкурентоспроможності продукції 

      Кайдаш, Т. І.; Папіж, Ю. С. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність продукції є результатом діяльності підприємства, а умови, що її забезпечують, – факторами. На виробництво конкурентоспроможної продукції впливає цілий комплекс взаємопов’язаних між собою факторів, ...
    • Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 

      Володарчук, Д. Р.; Дубєй, Ю. В. (НТУ ДП, 2022)
      Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів ...
    • Формування фінансових ресурсів підприємств в сучасних умовах кризи фінансової системи 

      Шейко, С. Р.; Замковий, О. І. (НТУ ДП, 2022)
      Фінансова діяльність будь-якого промислового підприємства тісно пов’язана з формуванням й використанням фінансових ресурсів, для ефективного управління якими потрібна виважена і цілеспрямована політика на рівні окремого ...
    • Функції управління збутовою діяльністю підприємства 

      Силантьєв, Ю. А.; Бойченко, М. В. (НТУ ДП, 2022)
      Система управління збутом являє собою сукупність взаємопов’язаних елементів, підпорядкованих єдиній меті – оптимізації управління запасами. Особливої уваги при її функціонуванні слід надавати оцінці ефективності, оскільки ...
    • Фінансові технології в грошових розрахунках підприємств 

      Тарасенко, К. А.; Штефан, Н. М. (НТУ ДП, 2022)
      Економічний розвиток більшості країн світу здійснюється за інноваційним типом з огляду на триваючу технологічну революцію. Це означає, що економіка та її фінансова складова перебувають у процесі постійних змін та еволюціонують. ...
    • Фінансові технології в грошових розрахунках підприємств 

      Коцур, К. В.; Федорова, О. Г. (НТУ ДП, 2022)
      У процесі виробничої діяльності підприємство купує сировину, матеріали, паливо, товари тощо, та реалізує готову продукцію. Ці процеси супроводжуються грошовими розрахунками. Ці розрахунки представляють собою відносини, які ...
    • Шляхи вдосконалення управління витрат підприємства 

      Цибенко, О. А.; Штефан, Н. М. (НТУ ДП, 2022)
      В процесі господарської діяльності підприємства несуть відповідні витрати, без яких неможливо досягти визначених цілей і завдань, які стоять перед ними. Виробляючи продукцію, підприємство витрачає різні ресурси і від того, ...
    • Шляхи підвищення фінансової стійкості підприємства 

      Манукян, А. Г.; Букреєва, Д. С. (НТУ ДП, 2022)
      У сучасних економічних умовах суб’єкти господарювання самостійно планують і здійснюють фінансово-економічну діяльність. При цьому найбільша увага приділяють забезпеченню і прогнозуванню можливостей економічного зростання, ...
    • Інноваційно-інвестиційна діяльність українських підприємств в умовах воєнного стану та перспективи її подальшого розвитку 

      Скупенко, А. О.; Штефан, Н. М. (НТУ ДП, 2022)
      Після російського вторгнення і оголошення на території України воєнного у більшої частини українських підприємств спостерігався спад економічної, ділової, інвестиційної активності. Цілком зрозуміло, що в таких умовах єдиним ...