• Засади системного управління конкурентоспроможністю підриємства 

      Мельник, В. В.; Богач, К. С. (НТУ ДП, 2022)
      Управління конкурентоспроможністю підприємства являє собою певний аспект менеджменту підприємства, спрямованого на формування, розвиток та реалізацію конкурентних переваг та забезпечення життєздатності підприємства як ...
    • Теоретичні основи оцінювання конкурентоспроможності підприємства 

      Ромащенко, К. Я.; Дубєй, Ю. В. (НТУ ДП, 2022)
      Оцінка конкурентоспроможності підприємcтва заcнована на доcлідженні внутрішнього cередовища підприємства. Методика оцінки конкурентоcпроможноcті підприємcтва, заcнована на комплекcному доcлідженні внутрішнього cередовища ...
    • Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції 

      Панібог, Д. Ю.; Богач, К. С. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність продукції – це наявність у продукції таких переваг, які для споживача в момент вибору мають більшу цінність, ніж у аналогічної продукції інших виробників. Тобто, це максимальна задоволеність потреб ...
    • Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства 

      Шуляк, Б. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність будь-якого підприємства – завжди один з найважливіших факторів його перебування на ринку; він характеризує можливість підприємства підлаштовуватися під ринок, його умови, зайняти на ньому провідне ...
    • Фактори конкурентоспроможності продукції 

      Кайдаш, Т. І.; Папіж, Ю. С. (НТУ ДП, 2022)
      Конкурентоспроможність продукції є результатом діяльності підприємства, а умови, що її забезпечують, – факторами. На виробництво конкурентоспроможної продукції впливає цілий комплекс взаємопов’язаних між собою факторів, ...