Показати скорочений опис матеріалу
Конструктивні особливості змащувальних систем
dc.contributor.author | Воронін, О. В. | |
dc.contributor.author | Олішевська, В. Є. | |
dc.contributor.author | Крівда, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T11:21:07Z | |
dc.date.available | 2022-06-27T11:21:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Воронін О. В. Конструктивні особливості змащувальних систем / Воронін О. В., Олішевська В. Є., Крівда В. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 96-97 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160619 | |
dc.description.abstract | В процесі роботи двигуна автомобіля, тертя деталей трибосполучень перешкоджає рухові та знижує потужність двигуна [1]. Сухе тертя викликає підвищення нагріву деталей та прискорює їх знос. Зменшити iнтенсивнiсть зношування поверхонь деталей можливо шляхом використання масла [2]. Введення в зону контакту деталей масла товщиною змащувального шару 0,1 мкм, дозволяє зменшити силу тертя у 10 разів, а зношування поверхонь тертя – до 1000 разів. Забезпечення надійної роботи двигуна автомобіля на протязі визначеного терміну служби потребує оптимальних умов змащення поверхонь деталей трибосполучень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НТУ "ДП" | uk_UA |
dc.subject | система змащення | uk_UA |
dc.subject | розбризкування масла | uk_UA |
dc.subject | змащення під тиском | uk_UA |
dc.subject | масляний туман | uk_UA |
dc.title | Конструктивні особливості змащувальних систем | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |