Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛуценко, О. В.
dc.contributor.authorЛуценко, В. І.
dc.date.accessioned2022-07-06T07:29:41Z
dc.date.available2022-07-06T07:29:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛуценко О. В. Польсько-українські лабіринти / Луценко О. В., Луценко В. І. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 829-830uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160944
dc.description.abstractВивчення української мови, як і будь-якої іншої іноземної, залежить від мотивації. Якщо людина достатньо вмотивована, то, без сумнівів, швидше засвоїть цю мову. Велике значення має контакт з україномовними особами та поїздки в Україну. З досвіду можу сказати, що ті поляки, які мали знайомих серед людей, що розмовляють українською мовою, і час від часу виїжджали до України, а також мали нагоду попрактикуватися у використанні мови, значно швидше вивчали українську. Додатковою перевагою та підтримкою у вивченні української мови, безперечно, буде зацікавлення Україною, її культурою, музикою, історією, літературою, тобто кожен «вихід за межі» курсу, до чого я завжди щиро заохочую студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectпольська моваuk_UA
dc.subjectвивчення мовиuk_UA
dc.titleПольсько-українські лабіринтиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу