Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалієнко, А. В.
dc.contributor.authorІванов, Д.
dc.date.accessioned2023-03-07T11:27:54Z
dc.date.available2023-03-07T11:27:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162730
dc.description.abstractОцінка клієнтів за рівнем доходу, що приноситься, - найпростіший варіант оцінки клієнтів компанії, і часто компанії налаштовують таку оцінку в системі обліку. Але оцінка лише з урахуванням принесеного клієнтом доходу недостатня. Компанію має цікавити не просто виручка, бо який прибуток вона отримує на кожну гривню продажів. Тому важливо розуміти не тільки виручку від продажу конкретному клієнту, а й маржинальний прибуток, який клієнт компанії приніс. Маржинальний прибуток потрібно визначати з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із продажем саме цього клієнта. Досить часто буває, що клієнт купує начебто багато, але вимагає і максимальної знижки, і додаткових умов (доставка, або післяпродажне обслуговування, або бонуси). У цьому цикл продажів цього клієнта виявляється довшим, ніж інших клієнтів, і персонал продажів витрачає нього більше часу, ніж інших. Тому маржинальний дохід, який приносить клієнт, бажано оцінювати на одиницю часу, витрачену на кожну угоду. У результаті, порахувавши всі витрати, пов'язані з продажами таким клієнтом, виявляється, що й прибутку ці продажу компанії не приносять.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectскладський запасuk_UA
dc.subjectвиручкаuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectмаржинальний прибутокuk_UA
dc.titleАналіз та оптимізація складських запасів та вибір постачальника підприємства ТОВ "Аквафрост" в сучасних ринкових умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk658.71uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу