Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаматова, Тетяна Валеріївна
dc.contributor.authorГладка, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2023-04-12T07:42:08Z
dc.date.available2023-04-12T07:42:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМаматова Т. В. Інноваційні підходи до розвитку системи надання адміністративних послуг в умовах децентралізації / Маматова Тетяна Валеріївна , Гладка Олена Миколаївна // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2020. - Вип. 1(44). – С. 86-91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162955
dc.description.abstractВизначається, що децентралізація адміністративних послуг, підвищення їх якості є нині пріоритетними напрямами у сфері реформування публічного управління в Україні. Наближення послуг до громадян та доступність забезпечується формуванням мережі центрів надання адміністративних послуг. За результатами дослідження ключовими напрямами вдосконалення адміністративних послуг визначені: стратегічний клієнтоорієнтований програмний розвиток системи адміністративних послуг; створення регіональних мереж горизонтального нетворкінгу для швидкого обміну інформацією у сфері адміністративних послуг; підвищення рівня культури надання та споживання адміністративних послуг з урахуванням оновлених цінностей; безперервний розвиток компетентності керівників і співробітників системи центру надання адміністративних послуг; підвищення рівня мобільності надання адміністративних послуг; поширення ІТ-сервісів.uk_UA
dc.description.abstractDecentralization of administrative services, improvement of their quality, are now priority areas in the field of public administration reform in Ukraine. Proximity of services to citizens and accessibility is ensured by the formation of a network of administrative service centers. Dnipropetrovsk region is a leader in the development and implementation of innovative projects in the field of administrative services. However, the way to improve your business is to find and implement best practices and innovative methods. The range of such perspectives is determined by integrative, informative, customer-oriented approaches. According to the results of the research, the key areas of improvement are identified: strategic client-oriented program development of the administrative services system; establishment of regional horizontal networking networks for rapid exchange of information in the field of administrative services; raising the level of culture of providing and consuming administrative services, taking into account updated values; continuous development of the competence of managers and employees of the system of the center of providing administrative services; increasing the level of mobility of administrative services; the spread of IT services. The direction of further research is the development and implementation of methodological and technological support for the implementation of organizational development programs of the center of administrative services.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистеми адміністративних послугuk_UA
dc.subjectрегіональні мережі горизонтального нетворкінгуuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectоб’єднана територіальна громадаuk_UA
dc.subjectадміністративна послугаuk_UA
dc.subjectпублічна послугаuk_UA
dc.subjectinnovative approachesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectamalgamated territorial communityuk_UA
dc.subjectadministrative serviceuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до розвитку системи надання адміністративних послуг в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.title.alternativeInnovative approaches to administrative services providing system development in decentralization conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk352(075.8)uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу