Показати скорочений опис матеріалу
Організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану: можливості та обмеження
dc.contributor.author | Тарасенко, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-13T07:06:47Z | |
dc.date.available | 2023-04-13T07:06:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко Т. М. Організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану: можливості та обмеження / Тетяна Миколаївна Тарасенко // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. –Вип. 4. – С. 51–58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162996 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах правового режиму воєнного стану та виявлено основні наслідки його впливу на місцеве самоврядування. Досліджено зміни сучасного українського законодавства щодо визначення повноважень органів місцевого самоврядування у галузі оборонної роботи, їх ролі як суб’єкту цивільної складової територіальної оборони. Простежено основні кроки зі створення тимчасових державних органів влади: військово-цивільних та військових адміністрацій, як елементів військової організації управління. Особливу увагу приділено розгляду компетенції військових адміністрацій на різних рівнях адміністративно-територіального устрою щодо реалізації повноважень органів місцевого самоврядування. Підтверджено, що одним із найбільш гострих питань, зумовлених воєнним станом, є визначення чіткого переліку підстав припинення діяльності органів місцевого самоврядування | uk_UA |
dc.description.abstract | The article reveals the organizational and legal basis for local self-government activity under the conditions of the legal regime of martial law in Ukraine and identifies main consequences of its impact on local self-government. The changes of current Ukrainian legislation on the definition of powers of local self-government bodies in the field of defense, their role as a subject of the civil component of territorial defense are studied. The main steps in the creation of temporary state authorities – military-civil and military administrations as elements of the military organization of government are traced. Particular attention is paid to the competence of military administrations at different levels of the administrative-territorial system in terms of implementation of local self-government powers. It is confirmed that one of the most pressing issues caused by martial law is determination of clear list of grounds for termination of local self-government bodies operations. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | повноваження представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядування | uk_UA |
dc.subject | військова адміністрація | uk_UA |
dc.subject | військово-цивільна адміністрація | uk_UA |
dc.subject | місцеві лідери | uk_UA |
dc.subject | правовий режим воєнного стану | uk_UA |
dc.subject | елементи військової організації управління | uk_UA |
dc.subject | powers of representative and executive bodies of local self-government | uk_UA |
dc.subject | military administration | uk_UA |
dc.subject | military-civil administration | uk_UA |
dc.subject | local leaders | uk_UA |
dc.subject | legal regime of martial law | uk_UA |
dc.subject | elements of military organization of government | uk_UA |
dc.title | Організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану: можливості та обмеження | uk_UA |
dc.title.alternative | Оrganizational and legal basis for local self-government activity under conditions of martial law: opportunities and restrictions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 352.07:355/359.07 | uk_UA |