Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТарасенко, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned2023-04-13T07:06:47Z
dc.date.available2023-04-13T07:06:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationТарасенко Т. М. Організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану: можливості та обмеження / Тетяна Миколаївна Тарасенко // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. –Вип. 4. – С. 51–58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162996
dc.description.abstractУ статті розкрито організаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах правового режиму воєнного стану та виявлено основні наслідки його впливу на місцеве самоврядування. Досліджено зміни сучасного українського законодавства щодо визначення повноважень органів місцевого самоврядування у галузі оборонної роботи, їх ролі як суб’єкту цивільної складової територіальної оборони. Простежено основні кроки зі створення тимчасових державних органів влади: військово-цивільних та військових адміністрацій, як елементів військової організації управління. Особливу увагу приділено розгляду компетенції військових адміністрацій на різних рівнях адміністративно-територіального устрою щодо реалізації повноважень органів місцевого самоврядування. Підтверджено, що одним із найбільш гострих питань, зумовлених воєнним станом, є визначення чіткого переліку підстав припинення діяльності органів місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the organizational and legal basis for local self-government activity under the conditions of the legal regime of martial law in Ukraine and identifies main consequences of its impact on local self-government. The changes of current Ukrainian legislation on the definition of powers of local self-government bodies in the field of defense, their role as a subject of the civil component of territorial defense are studied. The main steps in the creation of temporary state authorities – military-civil and military administrations as elements of the military organization of government are traced. Particular attention is paid to the competence of military administrations at different levels of the administrative-territorial system in terms of implementation of local self-government powers. It is confirmed that one of the most pressing issues caused by martial law is determination of clear list of grounds for termination of local self-government bodies operations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectповноваження представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectвійськова адміністраціяuk_UA
dc.subjectвійськово-цивільна адміністраціяuk_UA
dc.subjectмісцеві лідериuk_UA
dc.subjectправовий режим воєнного стануuk_UA
dc.subjectелементи військової організації управлінняuk_UA
dc.subjectpowers of representative and executive bodies of local self-governmentuk_UA
dc.subjectmilitary administrationuk_UA
dc.subjectmilitary-civil administrationuk_UA
dc.subjectlocal leadersuk_UA
dc.subjectlegal regime of martial lawuk_UA
dc.subjectelements of military organization of governmentuk_UA
dc.titleОрганізаційно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану: можливості та обмеженняuk_UA
dc.title.alternativeОrganizational and legal basis for local self-government activity under conditions of martial law: opportunities and restrictionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk352.07:355/359.07uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу