Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСоловйова, Аліна Павлівна
dc.contributor.authorПапіж, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned2023-06-22T08:04:06Z
dc.date.available2023-06-22T08:04:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСоловей І. С. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства / Соловей Інна Сергіївна, Юденко Вікторія Валеріївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 482-484.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163698
dc.description.abstractОрганізація збуту в системі підприємства і його управління виконує вельми важливу роль в тому значенні, що здійснює зворотний зв'язок виробництва з ринком, є джерелом інформації про попит і потреби споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectлогістика підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectуправління логістикоюuk_UA
dc.titleСутність управління збутовою логістикою підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу