Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛисенко, І. В.
dc.date.accessioned2023-06-26T11:41:36Z
dc.date.available2023-06-26T11:41:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛисенко І. В. Взаємозв’язок медіапланування та брендингу / Лисенко І. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 439-441uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163772
dc.description.abstractВзаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів та зберегти існуючих. Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії. Брендинг – це стратегія побудови бренду, яка включає в себе розробку брендової ідентичності, брендових цінностей та обіцянок для споживачів. Медіапланування – це процес вибору оптимальних рекламних каналів та розробки рекламних матеріалів для досягнення максимальної ефективності маркетингової кампанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмедіаплануванняuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectвзаємозв’язок медіапланування та брендингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідвищення свідомості про брендuk_UA
dc.subjectпідвищення лояльностіuk_UA
dc.subjectмаксимізація охопленняuk_UA
dc.subjectоптимізація витратuk_UA
dc.titleВзаємозв’язок медіапланування та брендингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу