Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМатейко, Владислав Миколайович
dc.contributor.authorДементьєва, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-06-29T12:05:15Z
dc.date.available2023-06-29T12:05:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМатейко В. М. Соціальні мережі як засіб просування бізнесу / Матейко Владислав Миколайович, Дементьєва Наталія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 723-725.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163859
dc.description.abstractЗі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає. Саме тому маркетинг, як один із засобів просування бізнесу, у соціальних мережах набуває все більшого значення, і також займає важливе місце у системі продажів та комунікації будь-якої компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectуправління прєктамиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як засіб просування бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу