Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМунтян, Валерія Ігорівна
dc.contributor.authorКасьяненко, Лілія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-06-29T12:15:21Z
dc.date.available2023-06-29T12:15:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМунтян В. І. Значення комунікацій у підприємницькій діяльності / Мунтян Валерія Ігорівна, Касьяненко Лілія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 729-730.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163863
dc.description.abstractКомунікації є важливою складовою будь-якого суспільства. Це обмін інформацією між суб‘єктами соціальної сфери. Також, комунікації називають взаємодією або спілкуванням. Розрізняють два види спілкування: вербальне – словесний спосіб обміну, та невербальне – безсловесна передача інформації «за допомогою тіла». Без комунікацій, існування та розвиток світу неможливий. Майже всюди потрібна взаємодія між людьми, вона є невід‘ємною частиною життя кожного. Деякі джерела свідчать, що вивчення проблем комунікації почалося ще за часів Платона, приблизно у 400-их роках до нашої ери.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectкомінікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління проєктамиuk_UA
dc.titleЗначення комунікацій у підприємницькій діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу