Правова охорона та захист торгівельної марки як об’єкта права інтелектуальної власності
Zusammenfassung
Кожен бізнесмен бажає, щоб його підприємство відрізнялося від
конкурентів і мало конкурентну привабливість перед своїми потенційними
клієнтами. Деякі підприємці користуються маркетинговими та піар-агенціями,
розробляючи певні стратегії з просування своїх послуг або товарів. Однак в
обранні будь-якої стратегії все починається однаково — з розробки логотипу.
Докладається чимало зусиль для створення унікальної та привабливої
«картинки», яка одразу б запам'ятовувалася, асоціювалася з певною компанією та її діяльністю. Ця «картинка», цей логотип є нічим іншим як торговельною маркою або знаком для товарів і послуг, що також потребує захисту від посягань недобросовісних конкурентів.
Collections
- Право [8]